3de week - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu 3de week - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu

3de week

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2014 | Denemarken, Hatting

maandag heb ik eerst alles gevoerd en daarna zijn we aan de mengwagens begonnen. uit de mengwagen die herman bij heeft gekocht moeten de 2 onderste vijzels ( horizontale mengwagen) eruit worden gehaald. hier zijn we zowa de hele dag mee bezig geweest want het viel nog niet egt mee want. De bouten konden we niet meer los draaien want die waren goed versleten dus moesten we die nog wegslijpen maar daar konden we allemaal niet goed bij, ook waren de vijzels vastegelast aan de aandrijving dus moesten we alle lassen ook doorslijpen en da viel nog niet egt mee. dinsdag hebben we uit de huidige mengwagen de linkse onderste vijzel eruit gehaald en de linkse van de andere mengwagen erin gemaakt. de andere zijn we niet aan toe gekomen die komt volgende week nog wel.
dinsdag hebben ze ook nog 53 ha gras aflaten maaien door de loonwerker. woensdag heb ik dit geschud alleen heb ik 2x een kapotte band van de schudder gehad dus kon ik niet alles op een dag schudden. de volgende dag heb ik het schudden afgewerkt en is herman aan het opdijken gegaan, s' middags heb ik herman afgelost.
Vandaag zijn we om 6 uur begonnen mee hackselen ze rijden hier zelf ook mee een tractor en kipper mee. toen we ongeveer 25 ha hadden gehad begon het best hard te regen da was wel sund maarja het zal toch opgeruimd moeten worden. daarna hebben we s'middags de kuil nog ondergestopt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Hatting

Mijn eerste reis

Stage denemarken

Recente Reisverslagen:

30 September 2014

week 8

23 September 2014

week 7

20 September 2014

6 week

12 September 2014

5 week alweer

05 September 2014

weekend

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5219

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: