weekend - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu

weekend

Blijf op de hoogte en volg

24 Augustus 2014 | Denemarken, Hatting

Vrijdag heb ik eerst alles gevoerd en daarna ben ik met de klepelmaaier de kanten van de straat gaan klepelen. De weilanden die hier in de buurt liggen ben ik ook rondgereden vanaf de weg zodat het er weer mooi bij ligt. Zaterdag heb ik nog gevoerd en ben ik nog even met de bosmaaier rond de draad van de kalveren die buiten lopen rond gegaan omdat er van alles tegen de draad hing. De kalveren hebben we ook nog in een andere wei gedaan.
S'middags was stijn hierheen gekomen en zijn we even in horsens weesten kijken waar we s'avonds opstap konden gaan. s'avonds zijn nog 2 klasgenoten hierheen gekomen en zijn we opstap gegaan. Van de morgen hoefde ik niet mee te melken dus kon ik efkes blijven liggen. Vanavond heb ik weer mee gemolken.

  • 30 Augustus 2014 - 16:54

    Wilnita:

    nou nou flink werken, had je dat uitstapje wel verdiend en nodig denk ik!

    gr Pieter, Wilnita, Floor en Pleun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Hatting

Mijn eerste reis

Stage denemarken

Recente Reisverslagen:

30 September 2014

week 8

23 September 2014

week 7

20 September 2014

6 week

12 September 2014

5 week alweer

05 September 2014

weekend

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5217

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: