weekend - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu

weekend

24 Augustus 2014 | Denemarken, Hatting

Vrijdag heb ik eerst alles gevoerd en daarna ben ik met de klepelmaaier de kanten van de straat gaan klepelen. De weilanden die hier in de buurt liggen ben ik ook rondgereden vanaf de weg zodat het er weer mooi bij ligt. Zaterdag heb ik nog gevoerd en ben ik nog even met de bosmaaier rond de draad van de kalveren die buiten lopen rond gegaan omdat er van alles tegen de draad hing. De kalveren hebben we ook nog in een andere wei gedaan.
S'middags was stijn hierheen gekomen en zijn we even in horsens weesten kijken waar we s'avonds opstap konden gaan. s'avonds zijn nog 2 klasgenoten hierheen gekomen en zijn we opstap gegaan. Van de morgen hoefde ik niet mee te melken dus kon ik efkes blijven liggen. Vanavond heb ik weer mee gemolken.

• 30 Augustus 2014 - 16:54

Wilnita:

nou nou flink werken, had je dat uitstapje wel verdiend en nodig denk ik!

gr Pieter, Wilnita, Floor en Pleun