2de week - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu 2de week - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu

2de week

21 Augustus 2014 | Denemarken, Hatting

Het weekend is goed verlopen, alles is goed gegaan wel een koei met kalfziekte maarja da kan gebeuren he. Verder hebben we maandag nog wat koeien verzet van groep naar andere groep ( doen ze elke maandag) en de rest ook weer doorgeschoven. Dinsdag komt de veearts altijd, die controleren koeien die pas gekalft hebben en scoren die enz..
Woensdag moest ik een mengwagen ophalen 100 km verderop met de tractor, de was wel een schón ritje jeh. Deze moest ik halen want die heeft herman gekocht omdat zijn huidige mengwagen daar was de versnellingsbak van kapot en deze mengwagens worden niet meer gemaakt en hij kon ook niet meer aan die onderdelen komen. Toen had hij deze gevonden bij een mechanisatiebedrijf en heeft hij heel de mengwagen gekocht. Dus nou gebruikt hij de versnellingsbak van die andere mengwagen, ook wil hij nog de vijzels over zetten want deze worden al wat dun.

groete thijs

• 25 Augustus 2014 - 06:54

Ans:

Mooi bakkie om lekker mee rond te rijden.
    Groetjes Ans

• 25 Augustus 2014 - 15:02

Fam Moonen-Vrijsen:

Hallo Thijs,

ik heb nogal wat gevloekt achter de computer tot ik je gevonden had.
    Maar zo te lezen heb je daar geen tijd om je te vervelen.
    Nog veel plezier ginder.
    We houden het hier een beetje mee in de gaten.

Groetjes

Ad, Els, Juul en Silke