6 week - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu 6 week - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu

6 week

Blijf op de hoogte en volg

20 September 2014 | Denemarken, Hatting

 hallo, dit weekend hebben we gewoon het stalwerk gedaan en verder niet veel meer. zaterdag avond hebben we nog gebarbequet bij de ouders van herman want het was goei weer. daarna ben ik naar jelle gereden waar nog 2 andere klasgenoten waren. die avond zijn we nog opstap geweest in Herning en daar hebben we weer de een en andere pilsjes genuttigd haha. na een kort nachtje te hebben geslapen zijn we naar legoland gegaan. dit is niet zo heel ver weg vanaf jelle, dit was wel eens mooi om te zien en ook was er nog een atractiepark bij dus we hebben ons wel vermaakt. s'avonds nog pizza gegeten en toen ben ik maar weer eens terug gereden. de volgende dag heb ik eerst gevoerd en daarna hebben we nog wat koeien bekapt. dinsdag zijn we verder gegaan met de mengwagen want hier moest nog een vijzel van worden vervangen. de vijzel van de andere mengwagen hadden we al klaar liggen. want die hadden we vorige week er al uit gehaald. s'avonds zijn we naar de verjaardag van de Zus van herman gegaan, daar hebben we nog lekker gebarbequet. woensdag heb ik de groepshutten van de kalveren uitgemest en alles wat op het strooi staat ingestrooit met de strooimachine achter de trekker. donderdag ben ik na het voeren samen met de vader van herman naar de Zus van herman gereden want daar hebben we de hele dag hout gezagen en gestapeld, voor de openhaard en kachel in het restaurant. de Zus van herman heeft namelijk een pannekoekenrestaurant. vrijdag  heb ik na het voeren nog de band van de mengwagen vervangen en ben ik de ploeg gaan halen bij de buurman (de ploeg hebben ze samen met de buurman) deze eens doorgesmeerd en nagekeken en ook hetzelfde bij de tractor. er moet komende week nog 35 hectare geploegd worden want daar kan dan nog gras gezaaid worden. dit weekend moeten we weer mee melken dus dat heb ik s'avonds nog mee gedaan. vandaag heb ik na het melken nog een kleiner perceel geploegd. dit is hier wel heel anders dan in Nederland want hier hebben ze stenen heel veel stenen. de grote stenen die je boven ploegt halen ze hier allemaal weg met het loadertje. want anders gaat het niet goed met de zaaimachine (zie fotos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Hatting

Mijn eerste reis

Stage denemarken

Recente Reisverslagen:

30 September 2014

week 8

23 September 2014

week 7

20 September 2014

6 week

12 September 2014

5 week alweer

05 September 2014

weekend

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5221

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: