Aangekomen in Denemarken - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu Aangekomen in Denemarken - Reisverslag uit Hatting, Denemarken van thijswouters - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Denemarken

08 Augustus 2014 | Denemarken, Hatting

Samen met Stijn Bierkens ben ik gisteren aangereden naar denemarken. We waren na zon 7 uur in Denemarken, we hadden geen file gehad wel waren ze aan de weg aan het werken bij hamburg daar was wat vetraging maar dat viel wel mee, ook hebben we nog polietiecontrole gehad maar we mochten zo doorrijden. Verder heb ik gisteren en vandaag nog mee stro gereden daar zijn ze nu druk mee bezig. Overmorgen geeft hij regen aan dus willen ze alles zo snel mogelijk binnen hebben.

Volgende verslagen volgen nog

• 13 Augustus 2014 - 21:29

Ans Wouters:

Hey Thijs,

Leuk om jouw verslag mee te lezen.
    Stro binnen halen is in ieder geval al een mooi karweike!

Groetjes daar uit beek.

• 14 Augustus 2014 - 17:39

Fam. Op 't Hoog:

Hoi Thijs,

Leuk om iets van je te horen, zo kunnen we je op de voet volgen.....